24.10.10

Vilken tajming!

Jag kände några droppar när vi var ute. Lyckligtvis hade vi redan största delen av morgonpromenaden bakom oss och var på väg hem. När väl inne, hörde jag att regnet satt igång för fullt. Haha, här sitter vi, varmt och torrt, dricker kaffe ur Stinky-mugg (jag!) & inmundigar (var sin!) frukost. Vilken härlig dag att bara sitta inne & ta det lugnt.

Inga kommentarer: