21.10.10

Världens bästa hemmafru

Äntligen är de här! Och bara mindre än två timmar från att jag fick samtalet står de nu här hemma och väntar på G!

Kommer att passa G perfekt! Iaf stilmässigt - hoppas också storleken är den rätta... Men som tur är kan vi ju alltid byta ifall de sku klämma alltför mycket

Inga kommentarer: