Och det ordentligt.
För en vecka sedan utsattes hunden Hund för blodprov för första gången. Det gick bra, han var så snäll och tapper, vet inte om han ens fattade att nån var där och petade och stack honom och drog blod. Idag kom resultatet. Han har mer än nödvändigt med antikroppar för att kunna åka till Sverige - gränsen är 0,5 IU/ml, och han har 12,39 IU/ml. Nu återstår bara att boka & betala båt & tåg*.
Sweden, here we come!
edit: *Check!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar