11.7.08

Ny adress för hemsida!

Nu när den 5:e januari (2007!) har gått för länge sen var det äntligen dags att ändra adress för hemsidan. Inte för att det skulle vara nåt nytt på den, men kanske nån dag kommer det lite NY-bilder... Den nya adressen kan ni få genom att ringa, sms:a eller mejla mig. Var, förresten, en jävlans pärs att få Sånäras FTP nerladdad på den nya datorn. Förstår mycket väl varför folk inte vill byta till Vista än... Hursomhaver, hoppas ni har det bra och njuter av sommaren! Harebra!

Inga kommentarer: