22.12.07

Good tidings we bring to You and Your kin

Imorgon bitti, klockan svinottan åker jag ner till hamnen för att kliva ombord. Det blir andra jul i rad på båten. På plussidan - har inte behövt pynta här hemma, inte jaga julklappar, inte köa med halva stan på Chitymarket, inte laga mat och stå och diska efteråt. Hoppas Görans jobb tillåter oss ett besök i närastående Hjorthagskyrkan, där det firas midnattsmässa (klockan 23... whatever!). Matsedeln lät smaskig - traditionell julmat, fint kött, firre, hummer... Blir ni lite avisa nu?!

Hursomhelst:
God jul på er alla, ha det mysigt och var snälla mot varandra!

Inga kommentarer: