Dagens middag består av varma mackor. Igen. Orkade inte börja fixa ihop
getostpasta, till vilken jag köpte alla grejer igår, utan experimenterade lite med getost. G har ett bra recept för varma mackor, som vi ofta brukar köra som lättmiddag (eller nåt smått till fyllesuget). Det lyder såhär: brödskiva, smör/margarin, skinka, senap, ananas, ost, svartpeppar. Snabbt & enkelt. Och dessutom
gott gotti gott gott!
Dock har det blivit lite väl mycket såna mackor på sistone, så idag tänkte jag take it up a notch. Så istället blev det skinka, senap,
getost, ost & svartpeppar.
The verdict is in: GOTT!!!
1 kommentar:
Hej, rolig blogg! Här ska jag hänga.
Skicka en kommentar