30.10.10

Inkas provkök informerar

Dagens middag består av varma mackor. Igen. Orkade inte börja fixa ihop getostpasta, till vilken jag köpte alla grejer igår, utan experimenterade lite med getost. G har ett bra recept för varma mackor, som vi ofta brukar köra som lättmiddag (eller nåt smått till fyllesuget). Det lyder såhär: brödskiva, smör/margarin, skinka, senap, ananas, ost, svartpeppar. Snabbt & enkelt. Och dessutom gott gotti gott gott!

Dock har det blivit lite väl mycket såna mackor på sistone, så idag tänkte jag take it up a notch. Så istället blev det skinka, senap, getost, ost & svartpeppar.


The verdict is in: GOTT!!!

1 kommentar:

Peppe sa...

Hej, rolig blogg! Här ska jag hänga.